De werking van Siacom is erg eenvoudig.
Voordat u zich registreert is het handig om te kijken of u in het menu van uw alarmsysteem kunt komen.
Dit is nodig om kiezer te programmeren.
Lukt dit niet raadpleeg dan uw installateur of degene die uw systeem onderhoud.
Nadat u zich geregistreerd heeft krijgt u van ons de gegevens die in het systeem geprogrammeerd moeten worden.
Nadat dit gedaan is krijgt u meldingen binnen op uw app/sms/email.

De eerstvolgende maand krijgt u van ons het verzoek om de betaling te doen.
Dit kan op 3 manieren.
Maandelijks en jaarlijks middels automatische incasso en op rekening.
Wilt u op rekening betalen dan komen er € 7.50 administratiekosten bij.

Bij opzegging krijgt u de eventueel al betaalde maanden retour.

Wilt u proberen hoe het werkt dan kunt u een maand op proef aansluiten, hier krijgt u dan geen betalingsverzoek voor.

U kunt uw alarmsysteem op verschillende manieren (laten) aansluiten:

U heeft een alarm systeem die doormeld via een analoge lijn, van ons krijgt u een klantnummer en telefoonnummer om in uw systeem te zetten.

U heeft een alarm systeem die doormeld via een voip lijn (vaak bij een alles in 1 pakket), van ons krijgt u een klantnummer en telefoonnummer om in uw systeem te zetten.

U heeft een alarm systeem die doormeld via internet, van ons krijgt u een klantnummer en IP/Poort adres om in uw systeem te zetten.

Ook kunnen wij doormeldingen ontvangen van alle Chiron IP Converters en zolang de voorraad strekt kunt u ook gebruik maken van de gratis Siacom Smart.

Wij vertellen u graag wat voor u de beste optie is.

Heeft u niet de mogelijkheid om zelf te programmeren, Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

 

Hierboven is te zien hoe een alarm binnenkomt op de Siacom Alarm App.
Deze is gratis te downloaden in de app. store of Google play.

Heeft u vragen neem dan gerust contact met ons op:
088 – 88 90 700